حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟ پیش‌بینی بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صبح خود را با این غذا‌ها شروع کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید چگونه مصرف‌گرایی زندگی شما را ویران می‌کند؟ برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تبرکشی و چاقوکشی در چهارراه میدان گرگان + فیلم و جزئیات

  • کد خبر: ۷۶۴۹۲
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
  • ۱
تبرکشی و چاقوکشی در چهارراه میدان گرگان + فیلم و جزئیات
گلستان رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اشاره به حادثه آشوب خیابانی در چهارراه میدان گرگان، گفت: این فرد هیچ خصومتی با افراد زخمی شده نداشته و با خاطر مسائل روحی و روانی این کار را انجام داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ مجتبی مروتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ساعت ۱۹ دیروز موضوعی مبنی بر درگیری در چهارراه میدان گرگان به پلیس اطلاع داده شد و بلافاصله عوامل انتظامی وارد عمل شدند.

 

وی بیان کرد: فردی که این حادثه را به وجود آورده کارتن خواب بوده و از لحاظ روحی و روانی وضعیت آشفته‌ای دارد که البته این موضوع توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

 

تعداد بازدید : 1322

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان افزود: این فرد به‌منظور تهیه قرص برای آرامش خودش به این محل مراجعه کرده بوده که در آنجا با یک نفر درگیری لفظی پیدا می‌کند و در ابتدا با تیغ موکت بری به سمت مردم حمله‌ور می‌شود و بعد از آنکه تیغه موکت بری شکست، از همان بساط پهن شده در محل، ۲ وسیله برنده بر می‌دارد و دوباره شروع به حمله به مردم می‌کند.

 

مروتی خاطرنشان کرد: همکاران ما با حضور در محل و بعد از تیراندازی، فرد را زمین‌گیر و دستگیر می‌کنند.

 

وی گفت: بر اثر اقدامات این فرد ۱۰ نفر از شهروندان زخمی شده که متأسفانه یک نفر از آنها به توجه به شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: این فرد هیچ خصومتی با افراد زخمی شده نداشته و تنها به خاطر مسائل روحی و روانی این کار را انجام داده است. از همان شب گذشته پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و در حال رسیدگی است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
0
نصف مملکت اعصاب روحی روانی ندارن حالا باید برن قتل کنن ؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->